kladda

Alla inlägg under januari 2012

Av kladda - 31 januari 2012 15:33

Vecka tio: Din livmoder är nu stor som en grapefrukt och bebisen börjar gå från ostbågestadiet till att se mer ut som en liten apa. Det är nu ni bör göra ert första besök på mödravården så att den verkliga fostran in i uråldriga könsstereotyper kan sätta igång på allvar. Du som mamma får lära dig allt som är värt att veta om tallriksmodellen och vattengympa, medan pappan snällt väntar i bakgrunden som den odugliga bifigur han är i sammanhanget. Det är av största vikt att inte utsätta fostret för någon typ av könsförvirring i detta viktiga stadie där genitalierna är under utveckling. 

Av kladda - 13 januari 2012 13:21

Ja det där med skrock det kan ju verka löjligt men jag tror ändå inte att det är nånting som man ska ta sådär himla lätt på jag menar tänk om det är sant då. Att man får sju års dåligt sex av att ha sönder en spegel det vore ju inte så himla kul bäst att låta bli. Att lägga nycklarna på bordet att traska under stegar att spotta på svarta katter. Dom där skrocksatarna är ena riktigt hämndlystna jävlar alltså det är bäst att vara försiktig. Att gå på A-brunnar det ska man nog vara försiktig med man vet ju aldrig. Att pissa på nån man skjutit skallen av. Man ska nog undvika att pissa på nån man skjutit skallen av.

Av kladda - 9 januari 2012 16:55

I niohundra dagar har jag väntat på det där

som pumpar under skinnet som

sväller där spränger där

växer där

aprikosrosa rödsprängt och blålila


i hundratusen år under tegelstenstyngden

under panikvakuum under jorden i en grotta

med krampastma


i sekunder som aldrig tar slut

alltså verkligen

aldrig tar slut

har jag stått ut


så den lilla lilla väntan

innan lilla lilla hjärtat slagit stort

innan ballonghuden spänt färdigt

och säckar ihop

innan blodmusklen pressar dig

till mig

och klipper dig

lös från mig

borde gå på ett

ögonblick.






MEN JAG VILL ATT DU SKA KOMMA NU



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards